Hot on line :: Новини організації


Центр громадської адвокатури консультує

 

 

Протягом січня 2009 р. Центром громадської адвокатури було надано 138 правових консультацій (за серпень-січень 677 правових консультацій), з них по телефону - 14, по електронній пошті – 9.
Серед історій успіху можна виділити наступну.
 Впродовж багатьох років мешканці дев’ятиповерхового будинку намагалися добитися, щоб хоч хтось їм допоміг у вирішенні їх проблеми з опаленням. Зокрема, будинок, де вони проживають, є постійно (впродовж багатьох останніх років) непідготовленим до зимового сезону. А саме в квартирах № 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33 не обігрівається одна кімната (кутова, розміром  13 м.кв.), також немає гарячої води. Натомість у всіх інших квартирах цього будинку жодних проблем з опаленням та гарячою водою немає. Фактично проблемою, яку не усувають працівники ЛКП, є несправність стояка, по якому подається гаряча вода в систему централізованого опалення. Цей стояк тягнеться через дев’ять квартир першого під’їзду будинку. В результаті цього в одній кімнаті у вищезазначених квартирах постійно температура є нижче норми. Крім того, виявилися якісь несправності щодо подачі гарячої води. Варто відзначити, що в інших квартирах цього будинку є як гаряча вода, так і нормально функціонує система централізованого опалення. Працівники ЛКП ігнорують численні звернення мешканців, які вже неодноразово просили вирішити дану проблему. Більше того, зазвичай така відмова подавалася в досить грубій формі. «Проблеми у Вас в квартирі – розбирайте і чистіть труби самі», - висловився головний інженер ЛКП, реагуючи на заяви мешканців.
 Після звернення до консультантів проекту проблему вдалося вирішити. Зокрема, було надіслано чотири листа-звернення з вимогою допомогти вирішити цю проблему – до ЛКП як безпосереднього виконавця робіт, Личаківської районної адміністрації, Департаменту житлового господарства та інфраструктури та до депутата Львівської міської ради. І результат не змусив себе довго чекати. Після місяця виконання робіт, в квартири почало поступати тепло. Більше того, керівництво департаменту та районної адміністрації особисто взяло на контроль виконання ремонтних робіт.
 Таким чином завдяки, правильно обраному підходу консультантів приймальні Центру громадської адвокатури, які обрали як спосіб допомоги комплексне звернення до органів влади, проблему з опаленням вдалося вирішити і без звернення до суду.
 Консультації надаються Центром громадської адвокатури в рамках проекту «Антикорупційна приймальня Центру громадської адвокатури», що реалізується Центром громадської адвокатури за підтримки проекту „Сприяння активній участі громадян у протидії корупції в Україні "Гідна Україна", який здійснює компанія Менеджмент Сістемс Інтернешнл (MSI) за сприяння Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Корпорації "Виклики тисячоліття" (МСС).
 
Прес-служба Центру громадської адвокатури


  Версія для друку

  Лінк на e-mail